Wednesday, December 26, 2007

SOHO - Hari 26

Pejam celik dah hampir sebulan! Seminggu kerja-kerja research agak terhenti kerana ramai yang bercuti panjang Hari Raya Haji sampailah cuti Hari Natal semalam. RA aku bertunang pulak tu... Tapi dari sudut positif, bagusnya SOHO ialah bila cuti, memang betul-betul cuti! Tak payah nak risau fikir banyak kerja kat 'pejabat' sangat.


Perancangan hari ini;

Cari buku untuk baucar RM1000 Remeron (hari ni internet sangat-sangat lembab.. menyebabkan aku mengambil masa yang sungguh lama di sini.. arghhh.. pukul 4.45 baru aku dapat email senarai buku tu!)

Hantar ke susuibu.com

Ambil dari Hani Bookstore

Key in data

Ambil borang yang dikutip dari RA

Hubungi responden untuk phase 2

Semua perancangan tergendala hari ni. Tapi aku bakal dapat buku-buku yang sungguh menarik..

  • Essential Pharmacology of Depression & Bipolar Disorder
    Stephen Stahl
    Singapore $58.85

    Essential Pharmacology: The Prescriber’s Guide
    Stephen Stahl
    Singapore $58.85

    Introduction to Occupational Psychiatry
    Group for the advancement in psychiatry
    US $23.00

    CBT for occupational stress in health professionals – introducing a schema focus approach
    Martin R. Bamber
    US $44.95

    Cognitive Therapy: Basics & Beyond
    Judith S. Beck
    US $49.00

    Cognitive Therapy for challenging Problems
    Judith S. Beck
    US $39.00

    The Emotional Brain
    Joseph E. LeDoux
    RM44.90 (around US $ 13.50)

    Total: US $287.15

Macamana ni kawan-kawan lain dah sibuk dengan data analysis.. aku masih terkial-kial dengan sampling!


No comments: