Tuesday, December 25, 2007

Kota Emerald Ami & Sakina

Inilah mahligai Ami & Sakina di Kota Emerald.. feewittt..

Ke Rawang pulak lah kita. Ambil peluang hantar mak & abah yang teringin nak bermalam di rumah baru Ami & Sakina. Yalah, bukan senang nak jalan-jalan dengan emak & abah yang sibuk memanjang... ada pelanconglah, ada anak angkatlah, ada homestaylah tu... Sekali-sekala dapat bawa emak & abah jalan-jalan kan best. Singgah makan di Restoren Jejantas Sungai Buluh. Boleh sembang-sembang dengan mak pasal macam-macam, cerita pasal nak pergi umrah dan haji, bila ada rezeki nanti. Insya Allah. Boleh tahan juga nak ke rumah diaorang ni... tapi berbaloi lah. Tempatnya nampak aman... jauh dari kesibukan kota.


Bestnya rumah Ami & Sakina sebab lot tepi yang dekat dengan taman permainan kanak-kanak. Terasa lapang dan terasa dapat taman percuma sebelah rumah!

Seronoklah Nina, Zahra, Myra & El. Berulang-kali pergi ke taman.

Gambar dalam rumah - Sakina tak bagi ambik sebab belum siap kemas lagi. Tapi ada sofa baru you, fella design you. Gambar tuan punya rumah... nanti kita upload dalam post yang lain ya.

Cadang nak balik lepas asar, akhirnya jadi lepas Isyak. Sempat makan KFC lagi sebelum balik, Ami belanja la. TV plasma baru tak sampai lagi waktu kitorang semua balik... miss la Sehati Berdansa. He he...

Tak sabarnya nak tunggu house warming. He he... aku ni yang dah 9 kali pindah rumah tak pernah buat house warming pun ya! Kuang kuang...

No comments: