Thursday, December 13, 2007

Apa aku buat bila stress?

Ada satu kata-kata 'hikmat' yang aku suka... rasanya dari lagu Jentayu kut.

"PATAH SAYAP KUBERTONGKATKAN PARUH GUNGUNG KUDAKI KUDAKI JUA!"

Semalam memang stres sikit.. dengan kerenah macam-macam orang. Kebanyakannya memang positif bila tapi macam biasa ada yang 'mencabar'. Rupa-rupanya seorang yang 'mencabar' tu abang kenal dan dia memang macam tu.. jadi sabar ajelah.

WAWA@SALWA - TEMAN BERKONGSI PERASAAN

Nasib baik aku ada si Wawa, tempat nak ber'sms' bila nak kena luahkan perasaan. Wawa, seperti aku pun tengah 'berjuang' menyiapkan thesis sekarang. Dari dulu sama-sama berjuang; belajar untuk exam, buat protokol, cuma bezanya sekarang Wawa dah jauh di Hospital Alor Setar. Thank you my friend. Lepas ber'sms' rasa lega sikit...
Gambar dengan Wawa, raya yang lepas.

MAKAN DI PIZZA SAN FRANSISCO

Aku perasaan bila aku stres - aku akan kemas rumah, dan lepas tu ajak abang dan anak-anak keluar makan. He he... still a good coping style!

Gambar dengan tiga puteri di Piza San Fransisco.. makan fish steak, chicken chop & chicken fingers.

No comments: