Friday, December 28, 2007

SOHO - Hari 28

Semalam seronok sikit sebab dapat mengutip 31 borang soalselidik dari KK Bangi dan 4 dari perpustakaan. High response rate tu. Tempat lain tak pasti lagi.



Hari ni
  1. SOHO bermula dengan sarapan pagi yang simple
  2. Selepas itu membuang masa dengan mencari kad perpustakaan yang hilang. Ishh... ishh... masalah hilang barang ni tak habis-habislah. I have to do something about it.
  3. STOP mencari... key in 34 data dengan Nina. Time consuming juga... tak sangka lah time consuming. Aku kira bagi satu set soalselidik aku perlu 4 minit. 700 x 4 minit = 2800 minit = 47 jam = 6 hari bekerja. Maknanya aku perlu seminggu untuk key in data. Beres. Tapi bila fikir sehari aku perlu key in 100 borang, tak logiklah. Hari ni Nina banyak membantu, selesai tugas key in semua data yang ada.
  4. Study CISS
  5. Hantar ke susuibu.com
  6. Pulangkan buku perpustakaan
  7. SOHO berakhir dengan masak nasi goreng nenas.. best!

Semua borang yang lain hanya dapat dikutip pada 2 Januari. Jadi sepanjang hujung minggu aku akan hubungi peserta yang masuk ke fasa 2 untuk temubual dengan MINI. Cut off point 3/4. Setakat ini ada 6 orang. Cut off for psychological distress 11/12 - 16% of married working women experiencing distress.

No comments: