Tuesday, January 15, 2008

SOHO - Rezeki turun pelbagai bentuk

Masya Allah. Subhanallah. Setelah hampir 4 tahun buat postgraduate.. asyik-asyik buat journal search dalam EBSCO Host dan Ovid... baru-baru ni (sejak dalam seminggu dua minggu lepas) aku baru tahu aku ada access ke BlackwellSynergy dan SpringerLink.... dan hari ini sekali lagi, aku baru tahu aku ada access ke banyak lagi journal seperti ScienceDirect, JSTOR, Emerald... semuanya melalui HUKM Library Portal yang aku gunakan selama ini. Ini sesungguhnya akan sangat-sangat memudahkan usahaku menyiapkan thesis.

Kadang-kadang benda yang dah di depan mata pun kita boleh tak nampak... Bila aku dapat artikel-artikel tu, percuma.. dengan tajuk-tajuk menarik, terasa macam betul-betul dapat durian runtuh! Bagiku, ini adalah satu penemuan yang merupakan rezeki ilmu yang Allah turunkan. Alhamdulillah.

No comments: