Thursday, January 3, 2008

SOHO - Bulan 2 Hari 3

  1. Pagi - ke sekolah dan ke imigresen
  2. Petang - baca literiture untuk persediaan buat analysis, discussion, study strength & limitation, recommendations for future research. Banyak lagi nak kena study terutama tentang statistics.
Selagi tak habis kumpulkan data aku memang tak keruan lagi! Satu perkara yang di luar kawalanku, apa yang telah kubuat ialah aku telah berusaha dan telah mengedarkan semua borang soalselidik sepertimana sepatutnya, iaitu 700 borang. Yang boleh kubuat sekarang ialah follow up dan berdoa banyak-banyak juga! Aku juga boleh mulakan fasa kedua seperti yang dirancang.
  • Aku telah pernah berjaya belajar dalam masa sebulan untuk part 1
  • Aku telah pernah berjaya menyiapkan protokol dalam masa sebulan
  • Aku telah pernah berjaya belajar dalam masa sebulan untuk part II
  • Insya Allah aku akan berjaya juga menyiapkan thesis ini dalam masa sebulan!

No comments: