Wednesday, January 2, 2008

SOHO - Bulan 2 Hari 2 & Aktiviti Berkhemah



SOHO bermula dengan membuat sandwic sardin untuk sarapan.


Hari ni terasa sedikit kesayuan... kenapa ya, mungkin sebab esok sekolah dah nak bermula dan anak-anak akan ke sekolah semuanya! Mungkin kerana SOHO dah masuk bulan ke 2 dan semakin mendekati dateline thesis sedangkan masih banyak yang tak pasti dan belum beres lagi. Mungkin kerana aku belum berbuat banyak perkara untuk elektif.


Anak-anak nak bercamping hari ni, jadi semuanya sibuk sepagian memasang khemah di laman rumah. Berkhemahlah mereka berempat beradik sambil makan sandwic & biskut oreo... siap pasang kipas ke dalam khemah. Lepas tu tu bila dah letih dan mula bertengkar "El buat Ma", "Ma buat El" dan seumpamanya; masing-masing pun masuk ke dalam buat hal masing-masing tinggallah khemah tu tercongok di luar! Biasalah budak-budak..

Wa.. bestnya.. empuk-empuk bantalnya dalam khemah tu!


Sepatutnya anak-anak bercamping, banyaklah aku boleh buat... sayangnya kerja tergendala kerana tak boleh download dalam acrobat reader. Sedangkan kebanyakan literiture dalam acrobat! Rupa-rupanya sumber masalah ialah zone alarm. Disabled it and the problem settled.

Dapat banyak jurnal yang menarik.


Esok sekolah bermula!




No comments: