Friday, January 11, 2008

Kenduri Di Gombak

6 Januari 2008, berkonvoi ke kenduri di rumah mak ayah Sakina / mak ayah mertua Ami kerana kenduri kawin adik bongsu Sakina hari ni. Bergabung dengan An yang membawa keluarga sekampung dalam MyVi - Mak, Abah, Jia, Farhana & Naufal, di Shell dekat UIA. Bergabung dengan Ain di Masjid As-Syakirin, Gombak. Naufal dah besar dan bulat matanya.. tak macam dulu, tidur aje.. Ikmal dah bertatih dan tetap kuat makan tapi badan maintain slim. Tengok tu Ikmal, sampai jilat pinggan Mak Ngah oi..
Di Masjid As-Syakirin

Sampai di rumah Sakina, jumpa Mak Uda, Farah sekeluarga, Fareen sekeluarga.. sedap makannya di sana. Lepas makan, melepak-lepak tunggu pengantin bersanding. Majlis bertemakan biru muda dan merah jambu. Kontemporari semuanya, semua gabungan warna. Jia nanti nak gabung warna apa agaknya... he he. Hitam putih pun ok apa, tak pernah dibuat orang lagi..

Zahra, Nina, Husna, El, Afnan, Myra.. pengantin bangun aje, diaorang pun serbu duduk..


Alhamdulillah, kita sekeluarga bersepakat dapat beli hadiah yang besar sikit... he he.. lenguh juga An mengusungnya. Di atas permintaan ramai (Jia, Ain & An) inilah gambar hadiah tu... dalam gambar kecik ajelah ya..

Samsung 23L Microwave Oven M183GN



Selamat Pengantin Baru! Wah.. Mak Teh Sakina masih laku sebagai pengapit nampaknya...

2 comments:

g-are said...

tema jiha warna pelangi la... tujuh warna.. hahahaha

e-Permaisuri said...

Ha..a.. lupa pulak. Tapi buat masa ni tak sanggup nak membayangkan apa rupanya belang-belang pelangi tu.. macam kek lapis aje. He he..